Söndag!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Finaste hjärtat sov här inatt, du är för bra! Ont i rumpan har man också. Skulle slänga snö på han så ramlar jag... Haha lite kul var det allt kan tänka mig att jag såg ut som en död padda. Jocke är någon jag ALLTID har roligt med, Helt sjukt vad jag tycker om dig! 

Idag har jag jobbat lite, inte så mycket att göra alla var lugna och fina. Nu ska jag iväg på fotbollsträning. Hur ska detta gå om jag ska köra? körde nästan i diket och blev nästan påkörd.... roligt att köra bil!


Kommentarer
Postat av: Jocke

tycker om dig också hjärtat <3

2012-12-16 @ 18:16:34
Postat av: Helle

världens bästa <3

2012-12-16 @ 20:07:04
URL: http://heelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0