Eenie Meeenie!

Man ska vara rädd om det man har.Är så sjukt glad att jag har en fin familj,vänner och en UNDERBAR pojkvän. Något mer behöver jag inte.Tack för att ni finns!
 
Blev hemma idag , inställd lektion så kunde lika gärna plugga lite hemma. Sen tänkte jag dra till gymmet en sväng med broder men stanna hemma och plugga ist, PLUS POÄNG TILL MIG! men fick iallafall träna fotboll,
-17, riktigt jäkla kallt var det, Nu ska jag hoppa in i duschen,dricka lite te och äta GRÖT.
 
Inatt får man sova ensam, jag saknar Jocke så sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: jocke

Fan vad du är snygg<3

2012-12-13 @ 09:34:55
Postat av: Helle

glad jag blir :) älskar dig <3

2012-12-13 @ 15:27:04
URL: http://heelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0