Denna killen alltså!

Jocke har åkt till jobbet, så ligger man här helt klarvaken. Tur att jag inte drömde om att tappa alla tänder inatt iallafall. Den dumma drömmen har jag drömt ca 7 gånger nu och har googlat om det, herregud ångrade mig att jag gjorde det. Men det verkar vara många som drömmer exakt som mig. Först sitter en tand lös, efter ett tag lossnar den och jag försöker sätta dit den medans alla tänder helt plötsligt lossnar? Så vaknar jag upp helt svettig i panik och kollar om jag har tänder kvar...

Drömmar alltså.... Snart ska man iväg till skolan, sen blir det hem och ta tag i plugget och vidare till gymmet, igår blev det biceps och 3 km intervall träning, riktigt nöjd med dessa intervaller.

Killen på bilden, vad ska man säga? Han gör mig alltid så jäkla glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0