Kost!

 
Vaknade upp bredvid älsklingen, Finaste killen!  somnade om medans han åkte till jobbet. Vaknade runt 10 och gjorde iordning en god frukost. Sen blev det mys med Wilma framför Tvn, Har hunnit städa, och gjort en god smoothie. Nu ska jag bli bättre med kosten, träningen går svin bra bara kosten kvar.
 
Igår blev det biceps med David och axlar med Josefin.Gick jätte bra, lite kul på gymmet får man ha tappa en hantel på huvudet? ganska onödigt, tur att det gick bra och att jag hade Josefin bakom.
 
Nu ska jag byta om och pulsa i snön till gymmet, Tisdag= Ben,mage. Bara kötta, sen ska jag hem och laga mat och hoppas på att Stina vill komma och äta den med mig, Efter det ska jag iväg och träna mina småtjejer. Ganska kul att vara fotbollsledare, jobbigt att komma på olika former av träning, dem är ju så små så det gäller att dom ska ha riktigt kul så att dom inte slutar,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0