Jag och mor min!

Vaknade upp i Jockes soffa, haha! Gick upp halv sex och satte på tvn, Inte så normalt vid den tiden.Sen ringde jobbet ett antal gånger då var det bara att ta bussen hem och jobba några timmar, går inte att beskriva med ord hur mycket jag tycker om att jobba med människor, Man kanske skulle sattsa på kriminalvårdare? eller brandman eller varför inte polis? Mycket man vill bli,kommer väll sluta som städtant eller något... Iallafall Efter jobbet blev det en snabbis på gymmet biceps och rygg.
 
Och nu ska jag packa för imorgon drar jag,babe,Josefin & Mange till stockholm, skönt att komma bort lite speciellt med bra människor, puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0